idag drar jag….

Idag ska jag till Farmor och farfar, farfar fyller nämligen år!

Jag har faktiskt Länkat min blogg på alla som gammla!!!!!!!!!!

I menyn och inlägg! Elller de kanske inte ni vill veta?? Men ja nu fick ni de!

Jag ÄLSKAR den här bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här kommer en underbar tjejs blogg (hon heter typ Kajsa) http://www.kaajsa.se Hon har en blogg här på wordpress!

Jag tycker att för ditt bästa att ni tittar in där! !!!!!! 

Kram Moa ”KittKaty”

Categories: Uncategorized | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

