when you think of me, I think of you, babe I love you

Söt rubrik?!

Jag satt mig framför puffen, som enligt Ronja (katten) är hennes.

Men hur som helst, hon kom och gjorde så jag inte såg teven (hon satt på puffen) Men senare la hon sig ner.

Jag gick, hon gick direkt efter mig (haha, gulligt) jag satt mig igen och hon med <3!

Senare gav jag hon katt snacks! Hon älskar dom! ❤

Jag gick fram och tillbaka med hon och hon bara ”jag vill haaaa den”! Nä men typ *hehe*

Just nu sitter hon på sin älskade blom-påse.

Jag vet hur jag ska uppdatera  mer när jag är i Thailand……

Jag ska ställa in lite inlägg på tid saken, fast jag kommer nog nästan alltid att göra ett vanligt inlägg också!

haha 122  ord……. Ps: Glöm inte tävlingen, kommentera eran bloggs namn EFTER ni har länkat mig. Jag länkar er efter i ett inlägg bland dom andra. Jag gör inte några länk byten om det inte blir mer en tre stycken…….

Categories: blogtime, tävlingar! | Etiketter: , | 6 kommentarer

Inläggsnavigering

6 thoughts on “when you think of me, I think of you, babe I love you

  1. Hej! Ja, vi kan göra länkbyte. 🙂

  2. du får maila mig på elinss@live.se om länkbyte 🙂

  3. Fin blogg 😀

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

