Länkbyte! Dagen!

Länkbyte!

Men: Alices Hon är underbar <3!

Söt, snäll!

 

Dagen.

Idag på skolan hade ju vi gympa!

Det kom en basket tränare som har varit min mamma och min bror (dannes)  slöjdlärare!  Haha! Nice!

Sabina höll på att fråga är du kär i ***** hela tiden, jag som ”korkad” Blondie (haha) sa, ja! Hela tiden.

Då såg/hörde Mattias de och han bara

_då vet man Moa…..

Senare sa han de åt A… 

På rasten då var jag med Lovisa och åkte madrass i skolans lilla backe och då råkades ***** Flyga in med foten i målet och fastna i nätet *aa*

Men som duktiga ”snälla” flickor (haha) så hjälpte jag, Lollo, Elli och Issa!

 

Categories: blogtime, Skola, tävlingar! | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

