Skriver av mig……

Ledsen för inlägget måste skriva av mig:

Jag är så arg!

1. Nattifromhell när hon är helt ”beeeng”

2. Raderat pga blivit tillsagt -.-

 

Men jag vet att ni som mobbar/retar du är bara besvikna på ditt liv!

Men bara för de behöver ni inte kränka andra så att dom kommer på samma besvikelse nivå som eran!

Du ska inte förstöra en annan människas liv!!!

……………………………………………………………………………………

Äsh detta inlägg var mest för att skriva av mig…..

Categories: Uncategorized | 9 kommentarer

Inläggsnavigering

9 thoughts on “Skriver av mig……

  1. jag har länkat dig nu:)

  2. allt bra ?
    Btw. nästa söndag lottar jag ut 6 vinnare i veckanskblogg anmäl dig gärna här:
    http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

  3. Person som älskar dig o din blogg p.s. hejhej@hotmail.ph är min riktiga mail ;D

    Jag tycker inte att du ska bry dig för jag tycker om din blogg jätte mycket! Läser den så ofta jag kan sötnouz :* Det är väl bara bra att du har 117 besökare bara för att han/hon är avvis.. Även om du inte känner mig så vill jag bara säga att du inte ska bry dig om nån j***a idiot som inte fattar sig på bloggar! ❤ Sluta aldrig blogga för su kommer alltid ha mig som läser din underbara finfina blogg! Pöös ;** ❤

  4. du vet väl att vi har haft det som vi har haft det!!!!?
    och vi kom överens om att inte skryta osvosv…
    och jag vill inte att du skriver om mig i din blogg så ta bort inlägget!!!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

