Hmmm….

Hmmm, nä men haha!

Jag ska packa lite, städa lite, tråka mycke!

Imorgon drar jag ju till Norge

Men här kommer lite saker ni inte visste om mig:

  • Jag brukar se på mammor och minnimodeler
  • Jag gillar matte (skolämne)
  • Min bästa kompis heter Nora!
  • Jag läser en massa andra bloggar (de visste ni nog)
  • Jag hatar när vi badar med skolan
  • jag ljuger pytte lite…. ( men dock inte på bloggen)

Hoppas de gick..

Bye

//KittKaty

Categories: blogtime, Skola | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

