Idag

Idag var jag ju självklart på skolan. På skolan så hade vi mäst bild eller jag och dom som har bild på ev och går i A. Första bilden var på ev (elevens val) och då försatte vi med våra coola slotts bilder och andra bilden var när vi hade vår riktiga bild lextion med susjo den näst sista våt på svenskan när chrille skulle läsa för oss och då fick vi rita. Men den aldra sista var på so när jag och sabbe satt och kluddrade när vi såg på lilla aktuellt. Nu så chillar jag bara i soffan. Snart ska vi äta vi ska äta ”hemma,gjorda” hamburgare. Jag ÄLSKAR min mobil+mina skal!!!!!!!!!!

image

image

Categories: blogtime, idag har jag hunnit:, Photo | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

