Svar på en kommentar!

Så här såg kommentaren ut (kopierade texten hit).

Kan du svara på dom är frågorna Kittkaty?
Vilket är ditt favorit djur?
Varför är du så söt?
Följer du andra kända bloggar och isf vilka?
Hur länge har du bloggat?
snälla svara på frågorna jag älskar din blogg!
Kan du ha en frågestund?

Ja jag kan absolut svara på frågorna.

Mitt favorit djur är katt ❤ =).

Tycker du att jag är söt? Tack! Men jag brås på min pappa 😉 HIHI

Jag följer Misslisibells och typ läser Kissie, Foki och blondinbella+ widerstedt (stavning??) en gång i veckan.

Jag har bloggat sen typ 2010 men började med min Kittkaty idé den 19 Augusti 2011! (då bloggade jag på en annan blogg.) 

Ja det kan jag ju ha nån gång!

Hoppas att du fick svar på dina frågor.

 

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Svar på en kommentar!

  1. carro

    Du är bäst! Du har väll typ ett perfekt liv?
    Kan du svara på dom här this or that frågorna?
    Katt/Hund?
    snowboard/slalom
    Skridskor/längd (skidor)
    Kan du ha en frågestund värdens bästa kittkaty?

  2. kittkaty

    svarar på dom i ett inlägg
    TAck för kommentaren ”Carro” (igen)

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

