Tjo

Idag på morgonen chillade jag medans jag höll på med mobilen och vid 10 halv elva tiden kom Siv och hämtade mig till hon. Vi har sätt på tv och jag har hållt på med mobilen min. Mormor och morfar kom och då tränade vi (jag, mommo och Siv) till showen. Nyss var jag+Siv och handlade. Nu ska jag gå in på FB. Idag har jag på mig en svart One pice med vit dragkedja och nån text på benet.

image

image

Och mina tåfflor

Categories: blogtime, Dagens outfit, idag har jag hunnit:, Photo, Uncategorized | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

